miercuri, 31 martie 2010

Din pasiunea despre care am vorbit mai sus s-au nascut cateva lucrari pe care am incercat sa le ordonez intr-o galerie ( oare termenul nu e prea pretentios ? ) pe care doresc sa o prezint prin intermediul acestui blog.
Mi-am propus ca expunerea lucrarilor sa corespunda cu executarea lor cronologica. Mi s-a parut firesc, intrucat aceasta corespunde ( cu mici exceptii ) cu evolutia mea ca executant : de la mic la mare, de la simplu la complex, de la grosier si brut la fin si rafinat.
La prezentarea fiecarei lucrari se va preciza:
- titlul ei ;
- firma producatoare a modelului ;
- sursa initiala care a stat la baza realizarii modelului.
Sub imaginea fiecarei lucrari am postat o caseta tehnica detaliind:
- rezolutia lucrarii ( nr. puncte/cm2 ) ;
- genul de punct folosit ;
- dimensiuni ( L, l, S ) ;
- informatii despre rama.
Acolo unde unul sau mai multe detalii lipsesc trebuie inteles ca nu le am. Sunt si unele cazuri in care am considerat ca din punct de vedere informativ este bine sa ofer si alte detalii in plus.
La sfarsitul galeriei apar si cateva imagini de grup. Nu am intentionat prin aceasta sa dau impresia unei galerii mai mari decat este. Singurul scop este acela ca in cele cateva situatii ( cele prezentate ) aranjamentele ofera un minim grad de satisfactie. Restul lucrarilor, desi luate individual imi plac, aranjarea lor in grup lasa mult de dorit.
Vreau si solicit ca vizitatorul sa fie ingaduitor cu mine pentru situatiile in care calitatea imaginii este mai putin reusita. Am intampinat destul de multe dificultati in gasirea unghiurilor mai putin deformante a imaginii si de lipsa a reflexiei luminii de sticla tabloului.

Niciun comentariu: