miercuri, 31 martie 2010

Draga vizitatorule,
Fii binevenit pe blogul meu ! Fii alaturi de mine cu comentariul tau, cu parerea ta, cu punctul tau de vedere. Sunt constient ca in galerie vei sesiza (poate ceea ce eu nu constientizez ) si bune si rele. Prezinta-mi aceste aspecte ca sa invat de la tine. Crede-ma : vreau sa invat! Vreau sa mai invat! Nu-mi este indiferenta nici parerea prietenilor si cunoscutilor tai. Acesta este unul din motivele pentru care am construit acest blog. Sa invat de la tine !
Si mai e un motiv. Este posibil ca vizitarea acestuia sa constituie un imbold pentru un incepator in arta goblenului. In galerie am expus si lucrari reusite dar si incercari nereusite. Am optat pentru "opere complete" nu "opere alese", asa incat cel ce va dori sa inceapa arta goblenului sa fie constient ca va intampina destul de multe dificultati. Calea izbanzii este intortochiata si presarata ici si colo cu nereusite. Solutia succesului e una singura : Perseverenta !
Va astept cu comentarii, pareri, sugestii si intrebari . Promit sa raspund la toate ( precizati o adresa ) .

2 comentarii:

mariperijoc spunea...

Stimate domn,este minunat tot ce ati realizat ...Sunt o incepatoare in goblen,deja indragostita de aceasta minunata arta,cu foarte multe de invatat sunt convinsa...
Am ajuns aici cautand un model de rama pentru un goblen la care lucrez si ceea ce am vazut m-a lasat fara cuvinte.
Lucrarile dumneavoastra sunt divine,iar asortarea ramei le da un farmec aparte...

Piacel spunea...

Multumesc mariperijoc pentru aprecieri.Desi am ceva experienta in arta goblenului si eu mai am multe de invatat.Daca ai pasiue razbesti,daca nu .... Iti doresc succes !